پایگاه اطلاعاتی GTA Sa

اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 4732
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 327
کل نظرات : 369
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 277 نفر
باردید دیروز : 110 نفر
ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 1,495 نفر
بازدید ماه : 4,874 نفر
بازدید سال : 67,588 نفر
بازدید کلی : 2,246,836 نفر
مطالب پر بازدید
دانلود بازی GTAIV !!! بازدید : 2475
مشکل با برنامه GGMM بازدید : 2063
برترین مد برای GTA5 بازدید : 1901
دانلود فونت B Titr DF بازدید : 1771
دیالوگ های فارسی بازدید : 1565
Happy Birthday Grenades بازدید : 1549
چند مغازه جدید بازدید : 1415
مطالب تصادفی
نظر سنجی
آیا شما با روش‌های مختلف بازی کردن GTA San Andreas آشنا هستید؟ (مثلا حالت داستانی، حالت مرحله، حالت آزادی عمل)
لینک های مفید

جستجو
آخرین ارسال های تالار گفتمان

با سلام خدمت شما کاربران گرامی سایت!

این بار برج میلاد را برای بازی gta vic city آماده کردم که شما کاربران گرامی

برای نصب می توانیدفایلها را به پوشه ی gta3.img توسط img tools اضافه(و یا

add)کنیدسپس توسط نرم افزار med editor به هر کجای نقشه ی بازی اضافه کنید.

عکس:

دانلود+ادامه مطلب...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !




دسته بندی :

بازدید : 1077

جمعه 27 مرداد 1391 | 16:18 | نویسنده : مهدی خالدی نیا
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: مرتضی

سلام.
من برج میلاد رو از روش زیر آوردم توی بازی:

اول مپ ادیتور رو باز کردم توش یه برج توی فرودگاه پیدا کردم اسم فایل DFF و TXD برج رو با اسم MILAD عوض کرم.

بعد با IMGTOO برج میلاد رو که اسم فایلاش رو تغیر دادم با فایل های همنامش جایگزین کردم.

بعد رفتم توی بازی آمده بود ولی چند تا مشکل داشت :

اولین مشکل این بود که برج میلاد به زمین نچسبیده بود و بالا تر از سطح زمین بود.

دومین مشکل این بود که یه ماهواره که بالا برج قبلی بود امده وسط برج میلاد و کارو زشت کرده.
منظورم اینکه اگه میشه حذفش کرد چه جوری واگه یه جای مناسب برا برج سراغ دارید اسم فایل DFF و TXD رو بگین.

چند تا سوال هم دارم :

شما برج میلاد رو به بازی اضافه کردین یا جایگزین کردین ؟ اگه جایگزین کردین چه طوری ؟

این برج میلاد همون برج ملاد Gta 5 که تبدیلش کردین. درسته؟

حالا یه درخواست دارم اگه میشه پراید Gta 5 رو برای Gta 4 تبدیل کنید. آیا این کار شدنی است؟
خواهش میکنم این کار را انجام دهید.شکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.
اين کار شما هم درسته اما مي توانيد کاري که من انجام داده ام را انجام دهيد يعني فايلهاي برج ميلاد را به gta3.img اضافه کنيد و بعد توسط مپ اديتور اون را در هر کجاي بازي اضافه کنيد.
اين بهترين روش ممکنه و براي حذف مشکلاتي که گفتيد فقط بايد با مپ اديتور حذفش کنيد.
اين همان برج ميلاد بازي gta5 بود که تبديلش کردم.
فعلا اينترنت ندارم_اما کلي ماشين باري gta4 تبديل کردم که در چند روز آينده براي دانلود مي گذارم!
خداحافظ!!!!!!!!!!!

1348/10/11 || 9:13


.: Weblog Themes By Skin98 :.

درباره

این سایت یک منبع کامل برای علاقمندان به بازی GTA San Andreas است. شما می توانید در این سایت به جستجوی پاسخ های سوالات خود در مورد این بازی بپردازید. همچنین در این سایت ، می توانید در مورد نحوه اجرای ماموریت ها ، کد ها ، نکات و ترفندهایی که برای پیشرفت در بازی لازم است ، آگاهی کسب کنید. اگر به دنبال اطلاعات و اخبار جدید در مورد بازی GTA San Andreas هستید ، بدون شک این سایت بهترین منبع برای شما خواهد بود.
آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
طراحی سایت