پایگاه اطلاعاتی GTA Sa

اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 4732
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 327
کل نظرات : 369
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 87 نفر
باردید دیروز : 318 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته : 405 نفر
بازدید ماه : 2,040 نفر
بازدید سال : 64,754 نفر
بازدید کلی : 2,244,002 نفر
مطالب پر بازدید
دانلود بازی GTAIV !!! بازدید : 2473
مشکل با برنامه GGMM بازدید : 2059
برترین مد برای GTA5 بازدید : 1899
دانلود فونت B Titr DF بازدید : 1767
دیالوگ های فارسی بازدید : 1563
Happy Birthday Grenades بازدید : 1547
چند مغازه جدید بازدید : 1413
مطالب تصادفی
نظر سنجی
آیا شما با روش‌های مختلف بازی کردن GTA San Andreas آشنا هستید؟ (مثلا حالت داستانی، حالت مرحله، حالت آزادی عمل)
لینک های مفید

جستجو
آخرین ارسال های تالار گفتمان

سلام دوستان.

این همان برج میلاده که خودم برای بازی نصبش کردم و آماده اجرا هست

منتها با کمی تغییرات مثل:

۱.   پر شدن درختان زیبا در محله CJ

 ۲.  اضافه شدن سر در ورود به محله به نام برج میلاد

برای نصبش شما باید دوفایل که فرمت شان IPL و IED هست را در مسیر

نصب بازی و در پوشه Data  و سپس Map  و سپس LA کپی کنید و اگر

پیغامی داد Yes  را کلیک کنید.کارتمام است حالا بازی را شروع و از تغییرات

لذت ببرید!!!  

به همراه آموزش نصب!!!!!!

[توجه                                                                                    توجه]

  بهتره  سه فایلی که به نام Milad.dff و milad.txd  و milad.col هست را به کمک Imgtools در

فایل gta3.img کپی کنید

[توجه                                                                                    توجه]

دانلود+ادامه مطلب...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !




دسته بندی : GTA SA مودهای SA

بازدید : 2642

پنجشنبه 12 مرداد 1391 | 3:46 | نویسنده : مهدی خالدی نیا
مطالب مربوط
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: امیر

سلام من پوشه ای به نام gta3.imgنمیبینم میشه راهنمایی کنید همینطور پوشه ی map
پاسخ : سلام،هر جایی که بازی را نصب کردی برو و به آدرس زیر برو:
Model/gta3.img
و
Data/map

1395/05/31 || 2:21


نام ارسال کننده: MAHDI

پسوردش چیه
پاسخ : پسوورد گذاشتم!

1394/05/01 || 13:01


نام ارسال کننده: pooria

سلام.
من هر کاری گفتید کردم ولی وقتی new game رو میزنم میره که بازیو لود کنه و وقتی اون اجراهه تا اخر پر میشه بازی شروع نمیشه و همون جا میمونه ولی اهنگش هم چنان پخش میشه لطفا کمکم کنید.شکلک
پاسخ : سلام.
این مد را من امتحان کردم و بدون هیچ مشکلی در بازی قابل اجراست........ولی 2 پیشنهاد دارم:
1_پوشه های Map و Gta3.img را پاک و دوباره نصب کنید.
2_بازی را پاک کرده و دوباره نصب کنید و همچنین مد را دوباره با روش گفته شده نصب کنید.
توجه...حتما از این 2 پوشه قبل نصب مد کپی داشته باشید....

1348/10/11 || 17:41


نام ارسال کننده: mshahin

با سلام به آقا مهدی.جون من یک بار دیگه این برج میلاد را تست کن چون من هر کاری کردم بازی دست از ارور زدن بر نمی دارد.شکلک
پاسخ : سلام.
حتما این کار را انجام می دهم ولی
مشکلی ندارد چون روی سیستم من بدون
مشکل اجرا شده و عکسش را هم روی سایت گذاشتم!

1348/10/11 || 16:19


نام ارسال کننده: مرتضي

چرا بازي دانلود نمي شود
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.
این فایل تست شده است.
مشکل از جای دیگه است احتمالاُ

1348/10/11 || 12:32


نام ارسال کننده: امیرخاکپور

آقا مهدی چجوری درستش کردی اولا بی المنلی نه بین المللی
1348/10/11 || 5:59


نام ارسال کننده: محمد

چرابازی دانلود نمیشهشکلک
پاسخ : سلام.
دوست عزیز من خوب متوجه نشدم که آیا:
این مد دانلود نمی شود و یا
برای بازی نصبش کردید و بازی ارور می ده؟
ممنون می شوم متوجه ام کنی!

1348/10/11 || 16:31


نام ارسال کننده: مرتضی

بابا نمیخوای این فونت رو بزاری.
مدونی من از کی منتظرم.
تو رو جون هرکی که دوست داری این فونت فارسی که به هاش روی عکس برج میلاد نوشتی رو بزار تو وبلاگ.
همین فونتی که با هاش نوشتی برج میلاد با کمی تغیرات.
تو رو خدا اینو بزار منتظرم ها.
پاسخ : سلام.
ای بابا!من فکر کردم فونتهای خارجی خود بازی را می خواهی!!!
این هم لینک دانلود:
http://persiangtasa.rozblog.com/post/132

1348/10/11 || 10:39


نام ارسال کننده: mr

سلام
اگه دامنه ی رایگان خواستی به من خبر بده

mr_nashena3@ymail.com
پاسخ : سلام.
حتما یک سری می زنم.
با تشکر

1348/10/11 || 5:14


.: Weblog Themes By Skin98 :.

درباره

این سایت یک منبع کامل برای علاقمندان به بازی GTA San Andreas است. شما می توانید در این سایت به جستجوی پاسخ های سوالات خود در مورد این بازی بپردازید. همچنین در این سایت ، می توانید در مورد نحوه اجرای ماموریت ها ، کد ها ، نکات و ترفندهایی که برای پیشرفت در بازی لازم است ، آگاهی کسب کنید. اگر به دنبال اطلاعات و اخبار جدید در مورد بازی GTA San Andreas هستید ، بدون شک این سایت بهترین منبع برای شما خواهد بود.
آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
طراحی سایت