پایگاه اطلاعاتی GTA Sa

اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 5
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 4732
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 327
کل نظرات : 369
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 184 نفر
باردید دیروز : 318 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته : 502 نفر
بازدید ماه : 2,137 نفر
بازدید سال : 64,851 نفر
بازدید کلی : 2,244,099 نفر
مطالب پر بازدید
دانلود بازی GTAIV !!! بازدید : 2473
مشکل با برنامه GGMM بازدید : 2059
برترین مد برای GTA5 بازدید : 1899
دانلود فونت B Titr DF بازدید : 1767
دیالوگ های فارسی بازدید : 1563
Happy Birthday Grenades بازدید : 1547
چند مغازه جدید بازدید : 1413
مطالب تصادفی
نظر سنجی
آیا شما با روش‌های مختلف بازی کردن GTA San Andreas آشنا هستید؟ (مثلا حالت داستانی، حالت مرحله، حالت آزادی عمل)
لینک های مفید

جستجو
آخرین ارسال های تالار گفتمان

 سلام به شمادوستان عزیز! 

این بار برای شما دوستان با "آموزش فارسی ساخت ماشین با نرم افزار ZMODLER" 

آمدم که کاریست از خودم(مهدی خالدی نیا) و در طی این مدت در گیر ساخت این آموزش بودم! 

با توجه به اینکه این آموزش بسیار کمیاب در همه جا است از تمام دوستان در خواست دارم 

تا برای انتشار آن در دنیای وب ذکر منبع را حتما بگذارند جهت حمایت از سازنده! 

پس از اینکه این آموزش را کامل و با دقت خواندید اگر چنانچه در هر کجای آن به مشکل برخوردید 

فورا مرا آگاه کنید که منتظر شنیدن نظرات زیبایتان در جهت کامل تر شدن سایت هستم. 

دلیل اینکه سایت را چند روز یا شایدم چند ماهیست بروز نمی کنم اینکه هم اکنون در حال ساخت چندین آموزش به صورت فایل PDF هستم با موضوعات زیر: 

1_تبدیل ماشین برای بازی GTA SA به کمک نرم افزار ZMODELER  

2_تبدیل ماشین برای بازی GTA IV به کمک نرم افزار ZMODELER 

3_نکاتی در مورد واردات و صادرات ماشین در GTA SA به کمک نرم افزار  ZMODELER 

4_نکاتی در مورد واردات و صادرات ماشین در GTA IV  به کمک نرم افزار ZMODELER 

5-و...  

برای این آموزش ابتدا نرم افزار مورد نیازش را دانلود کنید از لینک زیر: در حال تعویض لینک..!  

 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !




دسته بندی : پشتیبانهای SA

بازدید : 8595

برچسب ها : فونتهای رنگی , دانلود دوو سیلو , دانلود پژو206 اسپرت , دانلود تریلی ایرانکاوه , پژو RD , دانلود L90 , دانلود 206 SD , سی جی معلول می شود!!! , آموزش ساخت ماشین با Zmodeler ,
یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 | 11:48 | نویسنده : مهدی خالدی نیا
مطالب مربوط
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: benyamin0013

سلام میشه بگین چجوری سقف یک ماشینو بردارم ویا حد اقل بریدن توی این نرم ازار رو بگید
پاسخ : سلام بر شما ،
باید اون قسمت از خودرو رو انتخاب کنید تا به رنگ آبی دربیاد و بعد دکمه Delete روی کیبرد رو بزنید تا حذف بشه .
میتونی از این آموزش کمک بگیری ک
:
http://aranok.persiangig.com/document/zmodeler.pdf/download?b099

1397/08/15 || 20:58


نام ارسال کننده: AbolfazL1

سلام .من هرجا گشتم zmodelerورژن1.03پیدل نکردم لطفا شما برام پیداش کنیدو بزاریدتو سایت برای دانلود
ممنون
1395/11/10 || 20:51


نام ارسال کننده: علی

سلام چرا هیچ جایی ماشین های چینی مثل لیفان و جک و چری رو نمسازه نصف ماشینای ایران این شرکت هان حتی سایتای چینی هم نساختن اگه شما بسازین میشید اولین سازندش تو کل جهان خیلی وقته دنبالشم هیچ جا نیست تورو خدا بسازیدش جوابمو تو تل بگید @aliasrariii
پاسخ : سلام،جواب به ایمیلتون ارسال شد.

1395/08/07 || 23:50


نام ارسال کننده: علی

سلام مهدی جان شرمنده از قضاوت زودم فکر کردم عمدی جواب نمیدادی بازم شرمنده
این فایل رو فرستادم لطفا یه نگاه بنداز لطفا اگه تونستید براق و روشن کنید رنگشو واسم از مراحلش عکس یا فیلم بگیرید یا هم اگه لطف کنید واسم توضیح بدید چیکار کنم البته ترجیحا با zmodeler باشه ولی اگه هم نشد تری دی مکسم خوبه ممنون
http://s7.picofile.com/file/8258524934/trailer_sakht_kah.rar.html
پاسخ : سلام،شرمنده شدنیه ولی فعلا وقتشو ندارم!

1395/04/13 || 15:40


نام ارسال کننده: علی

سلام دو هفته شده هر روز میام سر میزنم شاید که جوابمو داده باشید واقعا جای تشکر داره که یه جا هم کمکم نکردید هه بازم مرسی در کل بای
پاسخ : سلام.
اولا-نت ندارم!
دوما به تنهای هم باید سایت و انجمن را مدیریت کنم و تازه برای بازی رانندگی در شهر هم دارم شهر 3بعدی طراحی می کنم و گروه رو هم مدیریت و تازه درس و کارو ومشغله های دیگم روش!
سرت درد گرفت نه؟ببین چی می گشم.حالا بهم حق بده!

1395/04/06 || 0:52


نام ارسال کننده: علی

سلام مهدی جان منتظر جوابتم
1395/03/30 || 6:47


نام ارسال کننده: علی

سلام دوباره
والا اوایل که تبدیل میکردم و وارد بازیش میکردم که دیگه بیش از حد رنگشون کدر بود رفتم یخورده دست کاریش کردم با زدمودلر تونستم یخورده بهترش کنم ولی بازم خیلی کدر هست اصلا اونجوری نیست که من انتظار داشتم
تری دی مکس که ندارمو اصلا باهاش کارم نکردم تا حالا
ولی با زدمودلر فقط تونستم این کارو بکنم که یخورده بهتر شد
اول با استفاده از منوی select همشو انتخاب میکنم بعد روش کلیک راست میکنم و properties رو انخاب میکنم بعدشم از داخل properties گزینه Extensions رو انتخاب میکنم از منوی باز شده تیک high blending رو میزنم
بعدشم mateials editor رو باز میکنم روی متزیالی که بهش تخصیص دادم کلیک میکنم بعدشم باز زبانه extensions رو انتخاب میکنم و روی specular highlight کلیک میکنم و کشوش رو تا آخر میبرم
ببخشید توضیح دادنم خیلی بده چند تا عکس میزارم بیشتر متوجه بشی

http://s6.picofile.com/file/8255421192/1.jpg

http://s7.picofile.com/file/8255421200/2.jpg
پاسخ : سلام-
باید فایلو بفرستی تا برات درستش کنم.
با توضیح دادن نمی شه.

1395/03/23 || 6:07


نام ارسال کننده: علی

سلام مهدی جان ضمن تشکر از کمکات و قبولی طاعات باز اومدم کمکم کنی
مهدی جان به این عکس توجه کن
http://s7.picofile.com/file/8255091126/Untitled.jpg
کماین سمت راست همونی که روش نوشته نیو هلند اگه توجه کنی رنگش براقه ولی کمباین سمت چپی رنگش خیلی کدر هست در صورتی که واسه هر دو تو تکسچر دقیقا از یه رنگ استفاده کردم چیکار کنم که کمباین سمت چپی هم مثل سمت راستی براق بشه؟؟؟؟
البته بگم که سمت راستی رو از بازی ETS2 تبدیل کردم ولی سمت چپی رو از بازی FARMING SI,ULATOR اول تبدیل به یک فایل OBJ کردم بعدش وارد ZMODELER کردم
ممنون میشم بازم کمکم کنی
پاسخ : سلام.
داداش توضیح زیاده ولی تو زمودلر متریال براق بده.
نشد با اسکریپ تری دی مکس بزن جواب می ده.
امتحان کردی؟

1395/03/20 || 21:23


نام ارسال کننده: ali

سلام ببخشید من تازه زد مولدر رو دانلود کردم....تو فرایند ساخت گزینه ی flat رو پیدا نمیکنم چیکار کنم؟؟ممنون
پاسخ : از ورژن جدید نرم افزار استفاده کنید.

1395/03/16 || 20:36


نام ارسال کننده: علی

سلام مهدی جان حالت خوبه؟
والا شما که پیداتون نیست دو روز گشتم تا تونستم بالاخره نرم افزار colision file editor رو پیدا کنم و باهاش کار کنم و جواب دو تا از سوالامو پیدا کردم یعنی حالا میتونم واسه اشیا colision بزارم و میتونم اشیا رو مثل جعبه ها طراحی کنم که از ارتفاع رها بشن روی زمین بیفتن لطفا در مورد سوالای بعدی کمکم کن
راستی مهدی جان این افزونه که روی سایتت گذاشتی که هی تصویر سایت محو میشه باز شفاف میشه به نظر من چیز جالبی نیست چون باعث خستگی و اذیت شدن چشم میشه بنظرم اگه برداریش خیلی بهتره چون بیشتر کاربرا رو دفع میکنه البته این نظر منه ولی خب خودتم یبار امتحان کن میبینی چقد آدمو اذیت میکنه
پاسخ : سلام.
اگه میخواهی اشیاء خود بازی را با زمودلر باز کنی و تکسچرهاشو عوض کنی باید:
هر دو تا فایل dff و txd را روی دستاپ ذخیره کنی و بعد عکسهایی که تو فایل txd هست همشو کپی کنی باز رو دستاپ و بعد با زمودلر فایل dff رو که باز کنی اون شی عین مدل خود بازی لود میشه!

1395/03/09 || 2:53


نام ارسال کننده: علی

سلام مهدی جان
شرمنده چند مدت غیبم زد واقعیتش رفتم سراغ ساخت بقیه قسمتای بازی و قسمتای مخصوص اشیا و آبجکت ها رو گذاشتم که همگی رو با کمک شما انجام بدم چند تا سوال داشتم و یه کمک که ممنون میشم کمکم کنی سوالام:
1- چجوری میشه بقیه اشیا رو مثل جعبه ها یا همون woodenbox ها جوری کرد که اگه از آسمون رهاشون کنی رو زمین بیفتن و بشه با لیفتراک بالا و پایینشون کرد؟
2- سوال بعدیم اینکه وقتی اشیای بازی رو با zmodeler باز میکنی رنگشون کلا سیاه هست و هر چی بهشون texture هم میدم بازم رنگشون همچنان سیاه هست این رنگ سیاه واسه چیه؟ چجوری میشه برداشتش و یا واسه شی جدیدی گذاشت؟
3- سوال آخرمم که دفعه پیش هم گفتم در مورد colision اشیا هست اینکه الان یه شی جدید که درست میکنم چجوری باید colision رو واسش تنظیم کنم

اینا سوالام بودن که جواباشون خیلی واسم مهم هستن
خب حالا بریم سراغ کمکی که خواستم کمکم کنی
ببین من یه قسمت از بازی یه کمباین درست کردم که میاد گندم ها رو درو میکنه و گندم هاشو تو تریلر خالی میکنه
حالا میخوام کاری کنم که وقتی که کمباین داره گندم ها رو درو میکنه از عقب کمباین روی زمین کاه ریخته بشه چون باز دستگاه هایی درست کردم که کاه رو بسته بندی میکنه و دستگاه بعدی میاد بسته بندی ها رو بار میکنه و میبره
حالا کمکی که میخوام اینکه آبجکت اون کاهی که قراره از پشت کمباین روی زمین ریخته بشه رو واسم درست کنی ممنونت میشم

1395/03/07 || 15:59


نام ارسال کننده: علی

سلام دوباره مهدی جان
واقعیتش من دارم بازی gta رو به سبک شبیه سازی های کامیون مثل ets2 و fs درست میکنم البته برعکس شما که یه گروه هستید من تنها هستم ولی خب خدا رو شکر خیلی پیشرفت کردم تو کارم فقط چون شما باز تو طراحی سه بعدی کارتون خیلی خوبه خواستم اگه جایی به مشکل برخوردم کمکم کنید یه فیلم از چند تا از نمونه کارهایی که درست کردم واست میزارم خوشحال میشم نظرتو بگی
راستی با اشیای داینامیک تو بازی gta کار کردید؟؟
پاسخ : خیلی خوبه...
کمکت میکنم.
آره کار کردم.....

1394/11/24 || 12:50


نام ارسال کننده: علی

سلام مهدی جان من یک کامیون از بازی FS با کمک نرم افزار ZMODELER واسه بازی GTA تبدیل کردم ولی وقتی ماشین رو وارد بازی میکنم رنگ تمام اجزای ماشین کدر و تیره هست و اصلا براق نیست باید چیکار کنم دقیقا که این شکل برطرف بشه ممنون
پاسخ : خیلی خوبه...!
یه عکس ازش بگیر تا تا ببینم دقیق چجوریه!

1394/11/22 || 4:12


نام ارسال کننده: MOHAMMAD

سلام آقا مهدی چه خبرهنوز آموزش زوم دل رو تمام نکردی پس کی ؟ چاکرت آقا محمدشکلکشکلکشکلک
1394/05/16 || 0:42


نام ارسال کننده: MOHAMMAD

سلام آقا مهدی من محمد هستم تازه تو سایت شما عضو شدم میگم لینک دانلود اگه میشه زودتر بزارینش منظورم لینک زوم دلیری مگم
1394/05/15 || 8:00


نام ارسال کننده: MOHAMMAD

سلام آقا مهدی گل من محمدهستم چرا روی گزنه دانلود زومدلری میزنم مگه فایلی به این آدرس وجود نداره
پاسخ : سلام،
لینک منترل شد،،سالم و راحت دانلود می شه.

1394/05/15 || 7:46


نام ارسال کننده: MOHAMMAD

سلام آقا مهدی گل من محمدهستم چرا روی گزنه دانلود زومدلری میزنم مگه فایلی به این آدرس وجود نداره
1394/05/15 || 7:45


نام ارسال کننده: MOHAMMAD

سلام آقا مهدی گل من محمدهستم چرا روی گزنه دانلود زومدلری میزنم مگه فایلی به این آدرس وجود نداره
1394/05/15 || 7:44


نام ارسال کننده: MOHAMMAD

سلام آقا مهدی خوبی من محمدهستم .تازه به سایت شما آمدم آموزش نرم افزار ‏ZOMDELERشما دانلود نمیشه
1394/05/15 || 2:32


نام ارسال کننده: madakto

بسیاز زیبا و محشر شده!

ممنون.
پاسخ : قابلی نداشت....!



1393/05/01 || 0:41


نام ارسال کننده: mshahin

سلام به آقا مهدی گل. ببخشسد برای انتخاب نور چراغ های ماشین از چه گزینه ای باید استفاده کرد؟ چون من یک پیکان دارم که بجای دو تا نور چراغ یک نور داره و ان نور هم توی ماشین کنار دنده قرار داره کمکم کنید لطفا
پاسخ : سلام.خواهش میکنم.
این پیکان را من برای بازیهای gta sa و gta vic city قرار دادم.
شما باید در زمودلر به کمک ابزار move چراغ را جابجا و به کمک copy ان را 2 تا کنید.فقط باید اینکارها را روی دامینها انجام بدی!

1348/10/11 || 14:01


نام ارسال کننده: mshahin

سلام مهدی جون چرا برای دریافت تصویر ماشین از سایت WWW.NETCARSHOW.COM استفاده نمی کنی یک سایت معتبر با تصویر های شفاف و زیبا
پاسخ : سلام.
بله.ممنون که گفتید!!!!
سایت خوبی بود به دردم خورد!!!!
یا حق.

1348/10/11 || 10:40


نام ارسال کننده: mshahin

با سلام.دشمنت شرمنده مهدی جان تا حالا دقت کردی آموزش زمودلر دو چه قدر طرفدار دارد؟ راستی این تکسچرها را چه جوری امپورت کنم یک جورایی امپورت کردم اما اصلا نتوانستم به هم نسبتشان بدهم.
پاسخ : سلام.
جدا.نمی دانستم.
تکستچرها را اد کن و تو متریال ادیتور نکاه کن به متریالهای ساخته شده که لیست شده و بعد عکس های هر کدوم را انتخاب کن و در آخر خروجی dff بگیر.
تمام!!!!

1348/10/11 || 10:34


نام ارسال کننده: mshahin

با سلام.آقا مهدی اگه برایت مقدور نیست آموزش زمودلر 2 را روی سایت بذاری حد اقل تو رو به خدا خود زمودلر 1 را روی سایت بذار من که هر جا گشتم زمودلر 1 را ندیدم.
پاسخ : سلام.
بخدا شرمنده ام!یه اموزش زمودلر 2 ساخته بودم و اخراش بود که سیستمم ویروسی شد و از بین رفت یعنی تمام زحمات و وقتی که برایش گذاشته بودم رفت.
انشا ا... اگر قشمت شد بعدا می نویسم!

1348/10/11 || 15:17


نام ارسال کننده: mshahin

باسلام. من توی زمودلر2 زمانی که یک ماشین پلیس را اژیرش را که بالای سقف ماشین هست را برمیدارم و اکسپرتش می کنم آن ماشین پلیس در بازی کاملا سفید می شود چرا این جوری می شود؟
پاسخ : سلام.
بعد از اینکه فایل را در زمودلر امپورت کردی
تکسچرهایش را هم امپورت کن و تک تک نسبت بده و سپس اکسپورتش کن.
تمام!!!!!!!!

1348/10/11 || 18:16


نام ارسال کننده: امیرخاکپور

مگه 3dmax فایل txd dff داره
پاسخ : txd ندارد ولی امکان صادر کردن فایل dff از مدل ساخته شده در نرم افزار 3ds max را دارد.

1348/10/11 || 0:24


نام ارسال کننده: امیرحسین خاکپور

دست شما درد نکنه شما خودتون با چه نرم افزاری میسازید؟
پاسخ : سلام.
با نرم افزار : 3DS MAX

1348/10/11 || 3:24


نام ارسال کننده: امیرحسین خاکپور

ببین چطوری سقفشو بسازم؟
پاسخ : سلام!
خب از آموزشی زمودلری که در سایت هست استفاده کن!

1348/10/11 || 0:35


نام ارسال کننده: امیرحسین خاکپور

سلام مهدی جان خوبی میشه لینک آموزش نرم افزار زمودلر 2 رو بهم بدی اگه نصفه هم هست اشکال نداره تورو خدا آخه من تا حالا نصف کار رو انجام دادم
پاسخ : سلام!
بزودی رو وب می گذارم×
اگر جایی به مشکل بر خوردی از من سوال کن!

1348/10/11 || 1:46


نام ارسال کننده:

مهدی جان تورو خدا همون نیمه تمومه رو بزار چون من تا نصفشو ساختم
1348/10/11 || 14:10


نام ارسال کننده:

های می دونم این آموزشو از کجا گرفتی اصلا تو نرم افزارشو نداری و آموزششو از سایت خارجی گرفتی بایین بچه ها اینم آدرس http://translate.google.com/translate?hl=fa&langpair=en|fa&u=http://www.etspe.ca/zmt/v1/3.html
پاسخ : سلام.
ببخشید که برای رفاه حال شما گشتیم و پیداش کردیم_زحمت ترجمه اش را بدوش کشیدیم_از وقتمون گذاشتیم و رایگان در اختیار شما گذاشتیم_دیگه از این اشتباهات نمی کنیم.
خدانگهدار...

1348/10/11 || 13:41


نام ارسال کننده:

مهدی جان نمیشه آموزشه نرم افزار ZModeler2 رو بزاری.
پاسخ : سلام عزیز!
دارم می نویسم و در نیمه های کار هستم.
تمام شد در تالار گفتمان سایت می گذارم.

1348/10/11 || 1:55


نام ارسال کننده: مهدی

ای بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هنوز لینک دانلودو نذاشتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شکلکشکلک
1348/10/11 || 16:52


نام ارسال کننده: مهدی

کشتی مارو!!!!
پس کی موعدش میشه؟؟؟
واقعا اذیت کردن یه آدم گناهه هااااااااااااااا!!!!!!
تازه قول داده بودی زنای جی تی ای رو با حجاب کنی.چی شد؟
1348/10/11 || 16:47


نام ارسال کننده: مهدی

ای بابا.
پس کی خود نرم افزارو میذاری؟
همش میبینم نوشتی در حال تعویض!
اذیت نکن دیگه.
ممنون
پاسخ : سلام.
نمی خواهم کسی اذیت کنم.اما موعدش که شد خبر می دهم.
با تشکر

1348/10/11 || 14:32


نام ارسال کننده: pouya

بابا جان مادرت ،تو رو به هرکی که دوست داری این رو بذار 10 روز میام.ولی شما انگار نه انگار!!!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.
چيرو برا دانلود بزارم؟لا مفهوم!!!!

1348/10/11 || 22:39


نام ارسال کننده: esmahil

نرم افزار های شما فقط فایل با پسوند rar است باید نرم افزار کامل و در پوشه با پسوند zip باشدشکلکشکلکشکلکشکلک
1348/10/11 || 17:10


نام ارسال کننده: pouya

بابا جان مادرت نرم افزارش رو بذار تمام سایت های ایرانی وخارجی رو زیر و رو کردم ورژن1.3تو هیچ کدومش نبود.
راستی خیلی خوبه دستتون درد نکنه شکلکشکلکشکلک
منتظر ایمیلت هستم.شکلک
1348/10/11 || 19:19


نام ارسال کننده: مهدی

قبلا که می گفتی قراره خود نرم افزار و هم بذارم ولی من هر وقت میام میبینم فقط آموزشه
1348/10/11 || 9:21


.: Weblog Themes By Skin98 :.

درباره

این سایت یک منبع کامل برای علاقمندان به بازی GTA San Andreas است. شما می توانید در این سایت به جستجوی پاسخ های سوالات خود در مورد این بازی بپردازید. همچنین در این سایت ، می توانید در مورد نحوه اجرای ماموریت ها ، کد ها ، نکات و ترفندهایی که برای پیشرفت در بازی لازم است ، آگاهی کسب کنید. اگر به دنبال اطلاعات و اخبار جدید در مورد بازی GTA San Andreas هستید ، بدون شک این سایت بهترین منبع برای شما خواهد بود.
آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
طراحی سایت