پایگاه اطلاعاتی GTA Sa

اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 10
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 4732
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 327
کل نظرات : 369
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 226 نفر
باردید دیروز : 164 نفر
ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز : 3
بازدید هفته : 226 نفر
بازدید ماه : 1,861 نفر
بازدید سال : 64,575 نفر
بازدید کلی : 2,243,823 نفر
مطالب پر بازدید
دانلود بازی GTAIV !!! بازدید : 2473
مشکل با برنامه GGMM بازدید : 2059
برترین مد برای GTA5 بازدید : 1897
دانلود فونت B Titr DF بازدید : 1767
دیالوگ های فارسی بازدید : 1561
Happy Birthday Grenades بازدید : 1545
چند مغازه جدید بازدید : 1413
مطالب تصادفی
نظر سنجی
آیا شما با روش‌های مختلف بازی کردن GTA San Andreas آشنا هستید؟ (مثلا حالت داستانی، حالت مرحله، حالت آزادی عمل)
لینک های مفید

جستجو
آخرین ارسال های تالار گفتمان

سلام...!

اینهم صندوق صدقات ایرانی برای بازی نسخه سان که کاملا تری دی است و توسط خودم طراحی و تبدیل شده

است.رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

***مهم :  منبع حتما ذکر شود هر جا اگر استفاده می کنید.

      طراح و تبدیل و تکسچر دهی توسط مهدی خالدی نیا

     مزایا:

     ۱ـکاملا تری دی   ۲ـکاملا مشابه نمونه واقعی  ۳ـفایل کاملا استاندارد  ۴ـلود از شعاع ۵۰ متری بازیکن و...

تصاویر:

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !




دسته بندی : ساختمانهای SA

بازدید : 1436

چهارشنبه 30 بهمن 1392 | 19:10 | نویسنده : مهدی خالدی نیا
مطالب مربوط
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: hosein

لینک کجاعه
پاسخ : درحال بازیابی فایلهای بارگذاری شده در سایت میزبان هستیم

1397/06/11 || 20:43


نام ارسال کننده: سجاد

به خدا مد کلو فقط ریختم فقط من تو این بازی 2 تا ساختمون میتونم بزارم ساختمان های شما بیزیاش نمیگیره
کمک کمک کمک کمک
پاسخ : سلام ،
حجم فایل gta3.img
نباید زیاد بشه !
از نرم افزار fix mod هم استفاده کن !

1396/07/24 || 14:09


نام ارسال کننده: سجاد

سلام من ساختمان ایرانی گزاشتم تو بازیم هنگ میکنه قبنا صندوق نمی رفت ولی الان میاره ولی باز اون ساختمان هایی که قبلا نمی گرفت الان میگیره ولی باز اون ساختمان هارو نمیگیره
کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک کمک کنید
پاسخ : احتمالا مود زیاد نصب کردی بخاطر همین هنگ میکنه !
بهتره بازی رو پاک کنی و دوباره امتحان کنی .
موفق باشی ...

1396/04/27 || 9:41


نام ارسال کننده: farshad

مهدی جان منظورم اموزش کار با تری دی مکسه
1395/01/31 || 17:50


نام ارسال کننده: farshad

اگر آموزش داخل سایت قرار داره لطفا لینکشو بدید اگرم نداره آموزش بزارید.باتشکر.
پاسخ : بعد از دانلود فایلهای dff_txd_col را با نرم افزار imgtools تو پوشه models فایل gta3.img اضافه یا add کن و بعد با مپ ادیتور هرجای بازی که دوست داشتی نصب و بعد بازی را اجرا کن و لذت ببر.

1394/12/27 || 12:45


نام ارسال کننده: فرشاد

شما فقط اسم نرم افزارو بگید کاریتون نباشه خودم میسازم
پاسخ : با کمک نرم افزار تری دی مکس از رو عکس های مدل خودت شروع به طراحی کن.
آموزش ساختش رو بلدی یا روسایت واسه دانلود بزارم؟

1394/10/10 || 13:08


نام ارسال کننده: farshad

با عرض سلام و خسته نباشید. من از شما میخوام که بهم یاد بدید که چجوری یک ساختمون بسازم یعنی خودم بسازم یک ساختمون.برای gta5 لطفا کمک کنید یک برنامه بهم معرفی کنید لطفا که فایل های txdوdff رو بسازه خواهش میکنم اگه امکانش نیست. من به شما میگم تا این ساختمون رو برام بسازید و توی سایت بزارید. خیلی ممنون.پیشنهاد من دیوار مرگ هستش.
پاسخ : سلام،
دورو ورم خیلی شلوغه و وقت ساخت آموزشو ندارم،پس
ساختمونتو با عکساش بده تا واست بسازمش!

1394/08/22 || 20:41


نام ارسال کننده: محمدرضا زاهدی

خواهش می کنم مهدی جان

یه پروژه درست کردیم

تو هم بیا

نگران نباش کارهات رو نشون دادم خوششون اومد

اسم شما هم در این بازی ثبت میشه

کل گروه های ادیت جی تی ای با هم متحد شدن با کمک من و ردفاکس

شماره من 09116545377

به من زنگ بزن

ادی یاهو:masterhk_2

بیا یاهو و من رو اد کن
پاسخ : باشه قبول.
من باید چیکار کنم؟

1393/05/27 || 12:38


نام ارسال کننده: محمدرضا زاهدی

سلام داش.اقا تکسچر صندق یادت رفت.تو فایل tXD فقط یه عکس به اسم B.لطفا فایل TXD رو درست کن البته من خودم رو صندق تکسچر اضافه کردم (با Zm)
پاسخ : سلام.ممنون از یادآوریت!!!
یا علی!

1393/01/08 || 15:37


نام ارسال کننده: mahdi saberi

سلام
ببخشید استاد من این رو به بازی اضافه کردم فقط تو شهر هرچی گشتم پیدا نشد!
میشه آدرس بدید دقیقا کجای شهره؟
پاسخ : سلام.
اول باید با نرم افزار IMGTools سه تا فایل را به پوشه Models بازی Add کنی و بعد با نرم افزار Med این صندوق را هر جای بازی که دوست دارید نصب کنید.و بعد در بازی به ان نقطه ای که نصبش کردید برید و لذت ببرید.

-اگر باز در بازی نیامد 2 فایل Data و Models را حذف و اورجینال آنها مجدد نصب کنید و سپس مراحل بالا را مجدد تکرار کنید.

1392/12/25 || 0:00


.: Weblog Themes By Skin98 :.

درباره

این سایت یک منبع کامل برای علاقمندان به بازی GTA San Andreas است. شما می توانید در این سایت به جستجوی پاسخ های سوالات خود در مورد این بازی بپردازید. همچنین در این سایت ، می توانید در مورد نحوه اجرای ماموریت ها ، کد ها ، نکات و ترفندهایی که برای پیشرفت در بازی لازم است ، آگاهی کسب کنید. اگر به دنبال اطلاعات و اخبار جدید در مورد بازی GTA San Andreas هستید ، بدون شک این سایت بهترین منبع برای شما خواهد بود.
آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
طراحی سایت